3.5.17

Blogimisest ja auhindadest / EBA 2017


Ma olen haige! Esimest korda kahe maal elatud aasta jooksul. Ja tegelikult ei ole ma päris haige, sest palavikku mul pole. On kurguvalu, nohu ja üleüldine kehva olek, füüsiliselt ka kurnatud. Kuigi ma pole aastaid esimese asjana kohe tabletikuuriga reageerinud, siis seekord tegin seda. Üks hommikul, teine peale lõunat kui ma tundsin ennast kohutavalt. Haigus tabas mind ka nagu ikka, kõige kehvemal ajal :( Mul on tarvis hobuste koppel valmis teha ja see lükkus nüüd paar päeva seetõttu edasi. Postid on ära jaotatud aga need tuleb nüüd maasse saada. Äkki eksisteerib neid päkapikke, kes selle töö öösel salaja ära teevad? Otsustasin, et ühe päeva puhkan veel (tegelen ainult loomadega) ning reedel saab aed püsti. Viimane heinarull osutus sedavõrd hallitustolmuseks, et isegi leotamisega ei saa seda välja ning mõlemad hobused hingeldavad. Isegi Ginnie, kes pole siiani kordagi heina peale reageerinud. Raske on neid vaadata :( Seega trenniplaanid katkesid, jälle. Heina saavad ette pisikeste portsudena ning öösel on nad nüüd õues, et jahe ja värske õhk ümber oleks.

Igatahes.

Tegelikult mõtlesin seda "haige" olemist ära kasutada blogimiseks. Istun nüüd voodis ja kuulan/vaatan poole kõrvaga Criminal Mindsi ning mõtlesin ühineda nende blogijatega kes on tänavusest EBAst kirjutanud. Üldiselt on tore, et Marimell seda üritust korraldab, see on suur töö ja tänuväärne ka. Teisalt tunnen ma üha rohkem, et blogimisest on saanud ka meie riigis uus sihtmärk, kus juba vaikselt tekivad nö piirid, reeglid, normid mida kõik ka tasapisi jälgima peaksid hakkama. Ütlen siinkohal ära, et minust seda blogijat ei saa. Ma tahan kirjutada siis kui tahan, sellest mida tahan, mitte mõelda sellest mida lugejad minust eeldavad. Kui keegi kunagi peaks minu blogi vastu sellist huvi tundma, et koostööd teha, siis kindlasti ei eelda ma selle pealt teenida, sest mul ei ole selline blogi, et saaksin tasu küsida (ja kui alles alustada, ei saagi eeldada mingeid summasi kui ole konkreetse töökohaga) Igatahes.

Mina osalen ka tänavu oma blogiga kuigi ei ole üldse rahul kategooriaga. Ma ei pea ennast 100% eluliseks blogiks, sest ma ei räägi lastest, mida ma söön või kus ma käin, stabiilselt. Ma ei ole kohe kindlasti ka 100% loomeblogi. Väga naljakas oli enda blogi näha käsitöölistega samas rühmas. Ja seetõttu ei eelda ma sealt ka mitte mingit arvestatavat tulemust. Mulle meeldib pigem see, et ma osalen ja olen nendes rühmades üldse välja toodud :)

Küll aga hääletasin ma usinalt ise ning minu hääled (tänavu 5 hääle võimalus) jagunes sedasi:
ARVAMUSBLOGID: Päris mitu blogi mida satun aegajalt sirvima ja mis olid hääletatavad ent mõelda polnud midagi, sest nullkulu.ee on minu jaoks number 1 valik! Minu masti inimene, minu masti ideaalmaailm ja valdkond milles meeldiks mulle enamuse ajast ka rääkida ja kaasa mõelda. Mul on nii hea meel, et olen tema blogi enda jaoks leidnud :) Ja mulle kohutavalt meeldib kui hästi ta kirjutab!

AASTA UUSTULNUK: Hääled läksid kahele blogile: meieelu.com ja blondiinipaevaraamat.com. Meieelu blogi ma jälgin aktiivselt kuid blondiinipaevaraamatut satun harvem lugema, nüüdsest ka minu blogrollis.

PERE-JA BEEBIBLOGID: Ei jälgi aktiivselt ühtegi blogi ent viimasel ajal olen lipsukese kirjutisi lugema sattunud ning meeldib. Seega punktid läksid temale :)

MEESTEBLOGID: Kahjuks ei jälgi neist mitte ühtegi, isegi mitte harva või kogemata. Seega jätan hääletamise vahele, sest mulle ei tundu mõistlik anda punkte lihtsalt nime pärast.


LOOMEBLOGID: Enda poolt hääletasin ma ausõna kogemata! No see on nagu Eurovisioonil, et halastusest antakse nendele riikidele kas või 1 punkt, et nad nulliskoori ei jää, eksole :D Teine tuli peremehelt, keelatud ju ei ole. Ülejäänud hääled läksid saaremaamarditalule ja miramiile.

ELULISED BLOGID: Hääletasin siin mitme blogi poolt, sest valikus oli palju toredaid ja aktiivselt jälgitavaid blogisi ning hääled said: ailialber, haldjapiiga, uusmaakad, kuussidrunit ja maasektor. Mallukas on samuti minu lemmiblogija ent kuna tema punktide arv tõenäoliselt esiotsa jõuab, hääletasin teiste poolt :)

KULTUURIBLOGID: mutukamoos on 100% inspiratsioon.

ILU-JA MOEBLOGID: Siin polnud midagi validagi, sest getri on minu suur lemmik juba aastaid! Kõik punktid talle.

TOIDUBLOGID: Hääled läksid veganmaailmale ja taimetoidule kuigi ma aktiivselt neid ei jälgi, siis olen siiski enam vähem kursis blogidega.

TERVISE-JA TRENNIBLOGID: Olen paljasporgandi lugeja. Kuigi ma ei nõustu paljude tema otsuste ja tegevustega viimasel ajal, siis on ta ikkagi suureks inspiratsiooniks ja kingib ka mulle palju tahtejõudu oma unistuste täitmiseks. Jälgisin teda juba siis kui nad veel Jake'iga Austraalias olid ning tore on jälgida, kuidas inimene kasvab ja areneb. Viis pluss!

REISIBLOGID: Minu hästi suur viimase aja uus lemmik - seiklusjutud :) Tervitused!

SPORDIBLOGID: Kahjuks ei loe ühtegi aktiivselt.

NOORUKITEBLOGID: Kõik hääled läksid naarisgerli blogi poole teele! 

FOTOBLOGID: Hääled jagunesid fotail ja fotoraadi poolt.

VIDEOBLOGID: Anita, super töö! :)

3 comments:

Getri said...

Jeeei :)

NULLKULU said...

Milliseid reegleid sa silmas pead? Mainisid blogimise kohta.

Teine asi. (Appi, ma olen nii imelik kommenteerija, pean seda rohkem harjutama) Jah, ma vaatasin ka et sa oled end väga huvitavasse kategooriasse paigutanud! Ma enda blogiga vaagisin ka kaua, et kuhu ometi ma end panna võiksin, tahaksin. Peaks nagu olema midagi elu-loodus-arvamus-mina ise-eiteamisveel kategooria sarnast. Ei teagi, oleks nagu midagi keele peal aga mis täpsemalt, õlakehitus!

Kris V said...

Neid reegleid päris sellisel kujul veel pole aga kaugel blogimaastik ka sellest on :) A la see ühtne norm, et kui palju keegi reklaami eest küsima peaks...